Tuesday, 19 December 2017

Forex ap macro


AP Macro Unit 5 - International Trade amp FOREX - SAUSD Kiedy osoba, firma lub naród jest w stanie wyprodukować dany produkt po niższym koszcie niż inna osoba, firma lub naród. Przewaga komparatywna jest podstawą wzajemnego handlu narodów. Dwie metody: metoda IOU i OOO w celu określenia przewagi komparatywnej. Określa specjalizację i kurs wymiany (termin handlu) między narodami. Wzrost wartości jednej waluty względem drugiej, wynikający ze wzrostu popytu na dostawę waluty na rynku walutowym lub spadku podaży tej waluty. Na wykresie YEN zyskuje na wartości w stosunku do dolara. Aby kupić jedną jednostkę YEN, potrzeba więcej dolarów. YEN jest silniejszy w stosunku do dolara. Spadek wartości jednej waluty względem drugiej, wynikający ze spadku popytu na podaż waluty lub wzrostu podaży na rynku walutowym. Na wykresie kurs YEN osłabia się w stosunku do dolara. Aby kupić jedną jednostkę YEN, potrzeba mniejszej ilości dolarów. YEN jest słabszy względem dolara. Zmniejszenie wartości dolara w stosunku do innej waluty, tak aby dolar kupował mniejszą ilość waluty obcej, a zatem cena zagranicznych towarów wzrosła dla Amerykanów. To prowadzi do zmniejszenia importu USA i zwiększenia eksportu USA. AKA - kwotowy dolar. Gdy rząd lub bank centralny podejmuje działania w celu zarządzania lub ustalenia wartości swojej waluty względem innej waluty na rynku FOREX. Kurs wymiany waluty, który jest ustalany, nie może wzrosnąć ani spaść wraz ze zmianami podaży waluty i popytu, w przeciwieństwie do zmiennego kursu walutowego. Firma Slideshare stosuje pliki cookie w celu poprawy funkcjonalności i wydajności oraz zapewnienia odpowiednich reklam. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na wykorzystanie plików cookie w tej witrynie. Zobacz naszą Umowę użytkownika i Politykę prywatności. Slideshare wykorzystuje pliki cookie w celu poprawy funkcjonalności i wydajności oraz zapewnienia odpowiednich reklam. Kontynuując przeglądanie witryny, zgadzasz się na wykorzystanie plików cookie w tej witrynie. Aby uzyskać szczegółowe informacje, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności i umową użytkownika. Przeglądaj wszystkie swoje ulubione tematy w aplikacji SlideShare Pobierz aplikację SlideShare do Zapisz na później, nawet w trybie offline Przejdź do strony mobilnej Prześlij Zaloguj się Zarejestruj się Kliknij dwukrotnie, aby pomniejszyć Ap Macro Forex Udostępnij tę kopię SlideShare LinkedIn Corporation 2017AP Centralny dokumentacja techniczna AP Research Przegląd Modelowanie rynków walutowych jest ważnym zastosowaniem analizy rynku. Im wcześniej uczniowie spotkają się z pojęciem rynków walutowych i im więcej będą mieli możliwości korzystania z modelu w aplikacjach, tym pełniejsze będzie ich zrozumienie. Nauczyciele powinni wprowadzać rynki walutowe podczas nauczania modeli i analiz rynkowych. Dzięki temu uczniowie mogą konstruować i wykorzystywać rynki walutowe do analizowania wpływu netto na eksport polityki podatkowej i pieniężnej w dalszej części kursu. W ten sposób klasa będzie badać rynki walutowe kilka razy przed zakończeniem kursu studiami o tematyce międzynarodowej. Cele nauczania Studenci będą stosować analizę rynku do wymiany walut. Wykresując rynki walut, uczniowie rozpoznają zmieniającą się wartość waluty. Dyskusja dla początkujących Poproś uczniów o wskazanie posiadanych przez nich przedmiotów, które zostały wyprodukowane w innych krajach. Poproś, aby spojrzeli na etykiety swoich ubrań, butów, zegarków i plecaków. Skorzystaj z tej rozmowy, aby wygenerować dyskusję na temat typów walut używanych w tych krajach. Wybierz przedmiot wskazany przez studenta i zapytaj, jaką walutę zaakceptowałby producent. Na przykład producent w Indiach chciałby rupii za swój produkt, a producent we Francji chciałby euro za swój produkt. Omów handel walutami w zakresie 8220instrukcji8221 i 8220sprzedaż8221 waluty, aby analiza rynku przebiegała w sposób naturalny. Pomóż uczniom zobaczyć, że obca waluta zostanie zakupiona za dolary. Oto niektóre strony internetowe z informacjami na temat waluty lub konwertery walut online: Plan instruktażowy Poniższy przykład wyjaśnia elementy dwóch rynków walutowych8212U. S. dolary (USD) kupowane za pomocą jena japońskiego (JPY) i jena japońskiego kupionego za USD 812 i relacji między nimi. (Załóżmy, że te dwa rynki walutowe są jedynymi istniejącymi dwoma.) Rysunek 1: Krzywe podaży i popytu dla USD i JPY Kluczowe pomysły na wyjaśnienia: dostawca dolarów jest także demenkiem jena. Dlatego zarówno podaż dolarów, jak i popyt na jena stanowią ten aspekt transakcji. Odwrotnie, dostawca jena jest także zwolennikiem dolarów, więc te dwie krzywe odzwierciedlają ten aspekt transakcji. Krzywa podaży dla dolarów jest nachylona w górę, ponieważ ilość dostarczanych dolarów rośnie po wyższych cenach (w walucie obcej). To nie jest rynek pieniężny. Stanowi to dolary, które ludzie są gotowi i mogą dostarczyć w zamian za obcą walutę. (Ta sama analiza podaży jena) Krzywa popytu na dolary spada w dół, ponieważ po wyższych cenach (w walucie obcej) mniej osób chce kupować dolary, a po niższych cenach więcej osób chce kupować dolary. (Ta sama analiza popytu na jena) Popyt na walutę jest przede wszystkim popytem pochodnym. Osoby kupujące pieniądze kupują je, aby kupić coś innego. Ten sam kurs równowagi znajduje odzwierciedlenie na obu rynkach walutowych. W powyższym przykładzie 1 165100, a więc 1651 0,01. Rosnącemu popytowi na dolary lub jeny towarzyszy rosnąca podaż na innym rynku. Spadkowi popytu na rynku dolara lub jena towarzyszy zmniejszająca się podaż na innym rynku. Zmieniający się kurs wymiany równowagi zmienia międzynarodową wartość obu walut. Waluta, która zwiększa swoją wartość (kupuje więcej w innej walucie), jest walutą o rosnącej wartości, a waluta, która zmniejsza swoją wartość (kupuje mniej od innej waluty), jest walutą deprecjonującą. Poniższy przykład pokazuje wzrost popytu ze strony amerykańskich konsumentów na auta produkowane w Japonii. Kiedy pojawia się zwiększone zapotrzebowanie na jeny w celu zakupu samochodów, cena jena w dolarach wzrasta. Kiedy pojawia się zwiększona podaż dolarów potrzebnych na zakup jena, cena dolara w jenie spada. Pytania do dyskusji ze studentami: Załóżmy, że cena dolara wynosi teraz 50 jenów. Jaka jest cena dolara jena (0,02) Czy dolar zyskał na wartości lub stracił na wartości w stosunku do jena (Deprecjowany) Czy jen zyskał na wartości lub stracił na wartości w stosunku do dolara (Doceniony) Załóżmy, że posiadacze jena decydują się na zakup iPodów od jena. Stany Zjednoczone. Wyjaśnij wpływ na oba rynki walutowe. Przewidzieć zmianę międzynarodowej wartości dolara i jena. (Popyt na dolara wzrasta, a kurs jena rośnie, dolar się umacnia, a jen traci na wartości.) Ćwicz ćwiczenie: Karty zadań dla rynków walutowych Umieść uczniów w ośmiu małych grupach ponumerowanych od 1 do 8. Daj każdej grupie kartę zadań. Powiedz uczniom, że będą mieli trzy minuty (lub ilość czasu, którą uważasz za stosowną), aby ukończyć zadanie. Po wywołaniu czasu każda z grup powinna przekazać swoją kartę kolejnej grupie w kolejności. Grupa 1 przekazuje swoją kartę grupie 2 i tak dalej (grupa 8 przekazuje swoją kartę grupie 1). Kontynuuj proces, dając grupom trzy minuty na kartę zadań. Krążenie wśród grup odpowiadających lub zadających pytania. Powinno pozostać wystarczająco dużo czasu, aby wszystkie razem odpowiedzieć jako klasa. Zachętą dla studentów może być quiz na następny dzień z tych tematów lub bezpłatne zadania domowe dla grup, które mają poprawne odpowiedzi na wszystkie pytania. 1. Narysuj prawidłowo oznakowany model rynku euro (EUR), na którym wymieniane są euro na dolary (USD). Pokaż i wyjaśnij rolę dostawcy dolarów, ponieważ jest on reprezentowany na rynku euro. 2. Narysuj prawidłowo oznakowany model rynku euro (EUR), na którym wymieniane są euro na dolary (USD). Pokaż i wyjaśnij rolę demandera dolarów, ponieważ jest on reprezentowany na rynku euro. 3. Na rynku walutowym dla dolara (USD), co może spowodować dolara docenić Co to jest cenny dolar 4. Jeśli Amerykanie uznają, że Canc 250n jest najlepszym miejscem na wakacje w tym roku, jaki wpływ to będzie miało na rynku walutowym dla peso meksykańskie (MXN) 5. Na rynku walutowym dla dolara (USD), co może spowodować deprecjację dolara Co to jest deprecjonujący dolar 6. Narysuj prawidłowo oznaczony rynek walutowy dla euro. Wyjaśnij, dlaczego krzywa podaży dla euro jest nachylona w górę. 7. Narysuj prawidłowo oznaczony rynek walutowy dla indonezyjskiej rupii (IDR). Wyjaśnij, dlaczego krzywa popytu dla rupii jest nachylona w dół. 8. Narysuj prawidłowo oznakowany rynek funtów brytyjskich (GBP). Pokaż wpływ na rynek brytyjskiego zakupu aut hybrydowych produkowanych w Stanach Zjednoczonych. Odpowiedzi na karty zadań: dostawca dolarów jest demanderem euro i jest reprezentowany przez krzywą popytu na rynku euro. Demander dolarów jest dostawcą euro i jest reprezentowany przez krzywą podaży na rynku euro. 3. Spadek podaży lub rosnący popyt na rynku walutowym na dolary może spowodować dolara. Dolar zyskuje na wartości, gdy kupuje zwiększoną ilość waluty obcej. 4. Popyt na peso wzrośnie w celu zakupu produktów lub dokonania płatności w Meksyku. 5. Rosnąca podaż lub malejący popyt na rynku walutowym w dolarach może spowodować deprecjację dolara. Dolar traci na wartości, gdy kupuje mniejszą ilość waluty obcej. Przy wyższych cenach dolara dla euro ilość dostarczanych euro wzrośnie. Przy niższych cenach dolara dla euro ilość dostarczanych euro spadnie. Wymagana ilość rupii jest niższa przy wyższych cenach dolara i wyższa przy niższych cenach dolara dla rupii. Podaż funtów wzrasta, aby kupić więcej dolarów. Hybrydy produkowane w Stanach Zjednoczonych będą opłacane w dolarach. Krótkie pytanie w wolnym czasie. Narysuj prawidłowo oznaczony rynek walutowy dla dolara singapurskiego (SGD). Załóżmy, że wzrasta eksport jedwabiu z Singapuru. Pokaż i wyjaśnij wpływ na rynek walutowy dla dolara singapurskiego (SGD). Wyjaśnij wpływ wzrostu eksportu na międzynarodową wartość dolara singapurskiego. Odbieranie i ocenianie rubryki w celu uzyskania krótkiego pytania o bezpłatną odpowiedź. 5 points160160160160160160160160 1 punkt za prawidłowo oznakowany model 1 punkt dla D2 pokazany na prawo od D1 1 punkt za wykazanie, że popyt na SGD wzrasta w celu zakupu produktów w Singapurze 1 punkt za pokazanie wyższej ceny (w innej walucie) SGD (na modelu ) 1 punkt za pokazanie rosnącej wartości waluty (musi być zgodny z modelem) Wniosek: Nauczanie rynków walutowych w makroekonomii wcześnie ilustruje studentom wykorzystanie podstawowych modeli ekonomicznych dla koncepcji międzynarodowych. Daje to uczniom dobrą podstawę do późniejszej dyskusji na temat wpływu na przystępność cenową importu i eksportu spowodowaną zmieniającą się międzynarodową wartością waluty. Dodatkowo, zrozumienie podstawowej struktury rynków walutowych pozwala uczniom na późniejsze nauczenie się korzystania z modelu w pokazywaniu zmian uwarunkowań kursów walutowych. Oszczędza to również czas, ponieważ uczniowie dowiadują się o zmianach w eksporcie netto, które mają miejsce w przypadku polityki fiskalnej i polityki pieniężnej. Uczniowie przystępują do dyskusji o eksporcie netto ze zrozumieniem modelu rynku walutowego. Mają kilka możliwości wykorzystania modelu i lepszego zrozumienia modelu i koncepcji.

No comments:

Post a Comment