Sunday 17 December 2017

Forex 10 pip ea


Strategia handlowa Forex 15 (10 pipsów dziennie) Zgłoszony przez użytkownika 13 kwietnia 2009 r. - 13:50. Przesłane przez Steve AM NOWY DO NINIEJSZEJ STRONY INTERNETOWEJ I DECYDUJĄ NA POST MÓJ OSOBISTY SYSTEM. ZOSTAŁA MNIE NAUCZYCIU ZYSKU, ALE CZASEM, GDY JUŻ NA PÓŹNIEJ NIE ZRÓBEM ZROBIĆ ŻADNEJ RZECZY I TAK, DLACZEGO TAM TAK, ŻE MOŻE UZYSKAĆ ​​POTRZEBNĄ POMOC. SYSTEM: CZASOWA RAMKA: CODZIENNIE BRAK WSKAŹNIKÓW WALUTA: WSZYSTKO NATYCHMIAST PO OTWARTEJ NOWEJ ŚWIECY NASTAWIĆ NOWY DZIEŃ MIEJSCE KUPUJ STOP 30PDEK DODANO DO OTWARTEJ CENY MIEJSCE SPRZEDAJ STOP 30 PIPÓW MINUS Z OTWARTYM CENĄ PRZERWY STRAT 50 PIPS ZADAWALA SPRAWDŹ HISTORIA NA DZIENNEJ WYKRESIE TAK DALEJ I ODKRYWAĆ CO OPOWIADAĆ, ZNALEŹŁEM TEN SYSTEM I JA WYKORZYSTAŁEM OSOBIŚCIE I ZOSTAŁEM ZARÓWNO 10 PIPÓW I WIĘCEJ KAŻDEGO DNIA. SŁABE STRONY W TYM SYSTEMIE: JEŚLI NIE PONOSISZ MIEJSCA WCZESNEGO W CZASIE UZYSKASZ MOŻLIWOŚĆ TEGO, GDZIE POTRZEBUJĘ POMOCY OD CZŁONKÓW W NINIEJSZYM FORUM DO TWORZENIA I DLA MNIE OPARTE NA TYM SYSTEMIE. PROSZĘ, NAPRAWDĘ POTRZEBUJĘ TWOJEJ POMOCY, PROSIMY O POMOC WIĘCEJ, ABY UZYSKAĆ ​​WIĘCEJ KONTAKT E-MAIL: MRAFOLABIPLAZAYAHOO I DONT MIND JEŚLI KAŻDY JEDEN BĘDZIE DEMO HANDLOWA ZE MNĄ W TYM SYSTEMIE I TAKŻE POST WYNIKÓW. CCI 10 pip scalping strategy Dołączył luty 2017 Status: Myszka idzie do pippippip pipquot 106 Posty Witam kolegów handlowców, przede wszystkim Chciałbym powiedzieć, że nie, nie jestem zawodowym handlowcem (jeszcze), ale bardzo go dążę. Czytałem dużo o analizie technicznej i wybieram ją ponad analizę fundamentalną (nawet jeśli jest ona bardziej skuteczna). Proszę zauważyć, że ta strategia, o której wam opowiem, nie jest skończona, a ja jestem tu głównie dlatego, że chciałbym zobaczyć, jak inni handlowcy tacy jak ta strategia i oczywiście opinie i ulepszenia. To jest to, co mam do zaoferowania: Para: EURUSD (tylko testowana para) TF: M5 Wskaźniki: MACD (12,26,9) CCI (14) Są to opcjonalne: 2 zestawy pasków bollingerowych, (20,1) i (20,2) Dzienne obroty To wszystko powinno się zdarzyć na tej samej świecy M5, Z WYJĄTKIEM na krok 2 (co musi się zdarzyć na tej samej świecy lub wcześniej) Krok 1 - CCI przekracza 100 z PONIŻEJ (co oznacza, że ​​CCI musi wejść do wykupienia strefa) Krok 2 - średnia ruchoma MACD musi być poniżej histogramu Krok 3 - Pasek histogramu MACD musi mieć wyższą wartość niż poprzedni pasek (używam niestandardowego wskaźnika MACD, aby zobaczyć to łatwiej) Odwróć dla krótkiego wejścia Wyjdź: 10 pipsów lub preferowaną metodą (zalecane 10 pipsów, użyj wersji demo, jeśli chcesz wypróbować inną metodę wyjścia) Szczerze mówiąc, nigdy nie używałem stop-loss, ale to dlatego jestem tutaj, ulepszenie tej strategii. UWAGA: Zignorowałem głównie tę strategię i otworzyłem tylko kilka transakcji na demo (wszystkie zyski z tp brane pod uwagę) Używam czopów i progów dla ewentualnych wcześniejszych wyjść, a czasami sygnalizują, że nie biorą transakcji (blisko głównych supportresistance) JAKIEGOKOLWIEK opinie doceniony Dołączony plik zip zawiera niestandardowy wskaźnik MACD i szablon (to wszystko dla mt4) Dodałem wykres w suwaku z przykładem (jest więcej sygnałów na wykresie, że nie wskazałem, spróbuj je znaleźć lol ) 10 najlepszych EA - Pokaż nam swoje najlepsze EA I zebrałem 10 najlepszych EA z całego internetu, Pobierz to wszystko ZA DARMO (forex-trading-ea-downloads. blogspot201701download-top-10-expert-advisors. html) Pokaż nam swoje najlepsze EA Witaj znajomy wysłał: zebrałem 10 najlepszych EA z całej sieci. Chciałbym podziękować za twój post. Po wykonaniu testów na liście 10 najlepszych wskaźników. Zdałem sobie sprawę, że EA Candle Based wydaje się opłacalny, przynajmniej w testach historycznych. Czy kiedykolwiek używałeś go na rachunku rzeczywistym W ustawieniach EA Candle bazuje co oznacza konfiguracja: BE false our True. co to jest i co to znaczy BY umieściłem zdjęcie tego ustawienia, abyś mógł je zobaczyć. Od tej pory bardzo zaniedbujesz swojego przyjaciela. Felipe (Brazylia) - Sao Paulo Załączony obraz (kliknij, aby powiększyć)

No comments:

Post a Comment